HTML

MusicMachine

Zeneszerzéssel, zenei szoftverekkel kapcsolatos infók, saját hétköznapi élményeimmel és véleményeimmel tálalva.

Friss topikok

Linkblog

Zeneszerzés, hétköznapi életem

2012.12.02. 00:36 A zenész

Igaz sztorik - Kapcsolatom Aminával

Címkék: celeb zaklató zeneszerzés alekosz Malakona Amina Bulvár

Drága olvasóim! Na EZT A SZTORIT OSSZÁTOK, ha egyszerre akartok röhögni és sírni, mert ez baromira humoros és szánalmas egyben. Hosszú lesz.aminaen.jpg

Történt egy szép napon, vidáman dolgoztam egy új dalunkon, amikor megcsörrent a telefon. Nézem, nézem, számjelzés nélküli. Alapból nem veszek fel ilyen számot, most se tettem, ám a vonal túlsó felén lévő úriember nem adta fel. Miután harmadjára is megcsörgetett, gondoltam nem növesztem rá a kezeit a telefonra, hát felvettem.

-          Ü ü üdvözlöm,  é én Gipsz Béla vagyok Szo Szombathelyről és az Aminát keresem!

Néztem ki a fejemből, mint Győzike ítélethirdetés előtt, de úgy gondoltam, bizonyosan téves lesz a hívás. Meg is említettem ezt a vonal túlvégén lévőnek, de ő váltig állította, hogy nem, mert ezt a számot kapta a boszorkányszövetség elnökétől, és hogy egyszer már beszélt ezen a számon valakivel, aki azt mondta, hogy Amina nem ér rá. Na, ekkor kezdett tágulni a pupillám, de kíváncsivá tett mi is ez az egész. Tudtommal nem vagyok boszorkány, előtte még csak nem is hallottam erről,  a telefonszámom több éves, így hát rákérdeztem.

-          Miért keresi az Aminát?

-          A azért keresem, me mert érdekelnek a spirituális dolgok és mindenképp találkozni akarok vele.

Jóindulatú akartam lenni, s naívan azt gondoltam Amina egy boszorkány, vagy ezotériával foglalkozó személy. Elmondtam neki, hogy Aminát nem ismerem, de van egy nagyon kedves angyallátó ismerősöm, ő talán tud segíteni a problémáján. Ő megköszönte a segítségem én pedig odaadtam az angyallátó számát. Szegény ismerősöm azóta is emleget. Megkérdeztem a fószertől, végülis ki ez az Amina? És ő válaszolt. Na ekkor kezdtem úgy érezni, hogy kínos témába nyúltam. Megcsíptem magam, hogy ébren vagyok e, de sajnos nem álmodtam. Amina ugyanis nem boszorkány, hanem egy Malakona Amina nevű félistennő és fotómodell egyben. Ekkor jöttem rá, hogy kivel is beszélgetek a vonal túlvégén. Egy kreténnel. A fazon konkrétan közelebbről szeretett volna vele megismerkedni. Végülis? Ízlése legalább van. Na de könyörgöm? Hogy jön ide az ezotéria?

Angyallátó ismerősöm egy nap felhívott, hogy „Te küldted rám azt az elmebeteg idiótát, aki szerelmi kötést akart csinálni valami Amidala nevű lánnyal?”  Együtt röhögtünk a dolgon, miközben sűrű bocsánatkéréseket eszközöltem az angyallátó lány felé.

A sztori itt akár véget is érhetne, de nem. Ezután a kis szösszenet után naponta hívott az ürge, hajnali háromkor is, míg végül sikoltva tiltottam le az összes ismeretlen hívás kijelzését. Eltelt úgy egy hónap, gondoltam most már nyugalmam lesz. Úgy éreztem magam mint a Tom és Jerry-ben a macska aki jóízűen szundítana, ha hagynák. Feloldottam a telefont és öt percre rá találjátok ki, ki hívott? Amikor meghallottam a hangját a szemeim kb. úgy kezdtek el rángatózni, mint a Motkánynak a Jégkorszakból, de végighallgattam mit akar.

-          Ü ü üdvözlöm, hi hi hívtam önt többször is, de nem volt elérhető, megtudta már, hogy hol van az Amina?

Kész, ezt nem hiszem el,  kínomban hangosan röhögtem, miközben ezt mondtam neki:

-          Ne ne nem tudom, hogy hol az Amina, de ha tu tu tudnám, akkor valószínűleg az ágyamban lenne és döngölném, amíg végelgyengülésben el nem sorvadnék. Könyörgöm, értse már meg, én zeneszerző vagyok, itt lakok Érden és baromira nem ismerem az Aminát!

-          Ó, Maga érdi? Akkor maga ismeri Alekoszt! Vele is szeretnék megismerkedni, mert egy nagyon szimpatikus okos fiatalembernek tartom!

Ez ütött. Tátva maradt a szám. Egy pillanatra elgondolkoztam, Kiszúrjak e Alekosszal, hogy megadom a számát ennek az elmeroggyantnak, de végül letettem róla. Meredten magam elé tekintve csak annyit bírtam kibökni, hogy tényleg ismerem Alekoszt.

-          E ez fantasztikus, megadná a számát?

  Maradék erőmmel összeszedtem magam és finoman az értésére adtam, hogy ne hívjon többet, mert tudok nagyon morcos is lenni. Eztán letettem a telefont és azon melegében újra aktiváltam a hívásszűrést! Úgy három hónappal később egy factory resetet kellett végrehajtanom az androidom oprendszerén. Találjátok ki, ki hívott elsőnek?

  Amióta ez megtörtént, egy bútorlapos ismerősömhöz csak így köszönök:" Szia, kérek egy L L aminált lapot" Ezek után most már valaki tényleg megadhatná nekem az Amina számát, kárpótlásként azért, mert a gyönyörű teste miatt zaklatás áldozata lettem. Azóta is gondolkozom, bárcsak ő zaklatna!

Egy igaz sztori Gyuricza Ferenc-től (The Mask együttes)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://freddymusic.blog.hu/api/trackback/id/tr974942309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Unreachable 2013.02.28. 20:00:30

Neked megvan egy "angyallátó" telefonszáma, sőt úgy egyáltalán ezt tök komolyan le mered írni, sőt el is hiszed, és te kreténezel meg röhögsz ki másokat? :D :D :D: D :D

A zenész 2013.02.28. 21:00:40

Hát igen, nagy az Isten álatkertje, tudod, meg aztán a hülyék mindig megtalálják egymást. Jobb példa nem is lehetne rá, hiszen te is megtaláltál. :D Egy dolgot azért nem értek a te esetedben, mert hát vannak fura ismerőseim, tehát hülye vagyok. Szóval mi is az amit én elhiszek?

A zenész 2013.02.28. 21:01:52

És még írni se tudok.
süti beállítások módosítása