HTML

MusicMachine

Zeneszerzéssel, zenei szoftverekkel kapcsolatos infók, saját hétköznapi élményeimmel és véleményeimmel tálalva.

Friss topikok

Linkblog

Zeneszerzés, hétköznapi életem

2011.04.09. 02:14 A zenész

Nyitány

Sziasztok!

 

Nevem Gyuricza Ferenc, és zeneszerzőként tengetem életem. Ez életem második  blogja, úgyhogy nézzétek el nekem, ha néha baromságokat fogok ide írni. Az első egy poszteres blog volt, de az elég halott, még idejében felfedeztem. Ezért az első 4 írásom onnan mentem át ide, hogy ezek után végre ne csak én látogassam a blogom, hanem mások is.

A blog főleg szakmai jellegű témákat fog felvonultatni, csupa olyat, ami egy zenésznek akár még csemege is lehet, de igyekszem majd szakmai kritikákat is írni, illetve néha amikor éppen olyan kedvem lesz, lemegyek kicsit a bulvár szintjére, de igyekezni fogok színvonalas írásokat közzétenni.

Egyszóval, ha érdekel a zene világa, néhány bulváros csemegével megtűzdelve, esetleg olvasni akarsz néhány különleges technikai megoldásról, remélem találsz hasznos információt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freddymusic.blog.hu/api/trackback/id/tr72811151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása